Založ si blog

Ginkgo Biloba a jeho divné účinky

Fakt si po terajšom prečítaní účinkov Ginka neviem predstaviť ,čo mi navodilo pocit stavu pred smrťou.

Pred rokmi som odpadol v noci v meste,štyri krát po sebe.

Lekári v nemocnici mi na nič neprišli,diagnóza žiadna.V nemocnici som síce preležal 18 dní.A potom to prišlo znova,pocit úzkosti a samoty.

Neviem prečo,uvaril som si čaj z Ginka ,a potom to na mňa zase prišlo,strach pred smrťou.

Vrátilo mi to späť strach spred pár rokov.

Nie je stále účinok ako účinok,v tomto prípade mi to ako liečivý čaj nepripadalo.

Chýba mi zo Života mnoho vecí,ale Ginko mi s tým určite nepomohlo…

Pripadal som si,ako keby som bol pod vplyvom halucinogénu.

Sčítanie obyvateľov a údaje odovzdané pri testovaniach

16.02.2021

Sčítanie obyvateľstva nemá zmysel. Sčítanie obyvateľstva versus odovzdanie osobných údajov pri korona (Cvid-19) testoch To už fakt tu majú ľudí úplne za cvokov. Akým právom sa pri sčítaní obyvateľstva odoberajú údaje o narodení? To našej vláde nestačí to,že sme bez podpisu o GDPR dali svoje údaje pri testovaní na koronavírus? Prišla mi sms o tom,že môj [...]

Korona a lockdown

14.02.2021

Korona vírus a lockdown. Musím reagovať na jeden čerstvý článok ohľadne korona vírusu. Absolútne súhlasím s tým,aby sa lyžiarske strediská otvorili. Nemá zmysel zakazovať voľnočasové aktivity najmä tie v prírode. V lyžiarskych strediskách by sa kľudne mohli robiť čerstvé testy a tí ľudia,ktorí sú negatívny,mohli by ísť na svah. Nie je to celé o [...]

Kineziológia – moderné liečiteľstvo

15.11.2019

Roky som sa trápil nad nevydarenými vzťahmi a nevypovedanými pravdami.Až ma raz môj priateľ presvedčil o návšteve u liečiteľky,ktorá sa zaoberá kineziológiou. Je to zaujímavá metóda liečenia medziľudských vzťahov,ale predovšetkým seba samého. Lieči sa vodou,úprimne povedané,možno jedno sedenie ani nestačí.V mojom prípade mi to však veľmi pomohlo. Liečiteľ je [...]

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 57003x
Priemerná čítanosť článkov: 4750x

Autor blogu