Založ si blog

Sčítanie obyvateľov a údaje odovzdané pri testovaniach

Sčítanie obyvateľstva nemá zmysel.

Sčítanie obyvateľstva versus odovzdanie osobných údajov pri korona (Cvid-19) testoch

 

To už fakt tu majú ľudí úplne za cvokov.

Akým právom sa pri sčítaní obyvateľstva odoberajú údaje o narodení?

To našej vláde nestačí to,že sme bez podpisu o GDPR dali svoje údaje pri testovaní na koronavírus?

Prišla mi sms o tom,že môj posledný test bol negatívny.

Pritom som svoje údaje zadal len z občianskeho preukazu.

Sčítanie obyvateľstva je teda aktualizované vždy na základe posledného testovania aktualizované…?

A kde sú maloleté deti a chudobní ľudia,ktorí nemajú technické zabezpečenie v podobe počítačov,internetu alebo smartfónov?

Toto je už fakt sila,takto klamať ľudí..

Ale späť k testovaniu.

Naposledy som svoje mobilné číslo nenadiktoval.

Odkiaľ teda majú moje údaje?

Prišla mi sms-ka, približne 10 minút po vyhlásení výsledku z korona testu.

Fakt zaujímavé…

Zase sa len potvrdzuje to,že sa pracuje s našimi osobnými údajmi bez nášho vedomia.

 

GDPR sa porušuje s našim vedomím pri manipulácii vírusových brainstormingov!

Vymývanie mozgov a zneužívanie údajov!

Taká je diagnóza súčasného sveta!

A sčítanie obyvateľstva je len neúplný štatistický údaj….

Korona a lockdown

14.02.2021

Korona vírus a lockdown. Musím reagovať na jeden čerstvý článok ohľadne korona vírusu. Absolútne súhlasím s tým,aby sa lyžiarske strediská otvorili. Nemá zmysel zakazovať voľnočasové aktivity najmä tie v prírode. V lyžiarskych strediskách by sa kľudne mohli robiť čerstvé testy a tí ľudia,ktorí sú negatívny,mohli by ísť na svah. Nie je to celé o [...]

Ginkgo Biloba a jeho divné účinky

19.11.2019

Fakt si po terajšom prečítaní účinkov Ginka neviem predstaviť ,čo mi navodilo pocit stavu pred smrťou. Pred rokmi som odpadol v noci v meste,štyri krát po sebe. Lekári v nemocnici mi na nič neprišli,diagnóza žiadna.V nemocnici som síce preležal 18 dní.A potom to prišlo znova,pocit úzkosti a samoty. Neviem prečo,uvaril som si čaj z Ginka ,a potom to na mňa zase [...]

Kineziológia – moderné liečiteľstvo

15.11.2019

Roky som sa trápil nad nevydarenými vzťahmi a nevypovedanými pravdami.Až ma raz môj priateľ presvedčil o návšteve u liečiteľky,ktorá sa zaoberá kineziológiou. Je to zaujímavá metóda liečenia medziľudských vzťahov,ale predovšetkým seba samého. Lieči sa vodou,úprimne povedané,možno jedno sedenie ani nestačí.V mojom prípade mi to však veľmi pomohlo. Liečiteľ je [...]

Boeing 747

A opäť Boeing. Stroju sa pri pristávaní nevysunul predok podvozku

08.05.2024 21:18

Nikomu sa nič nestalo, nehodu ale vyšetruje turecké ministerstvo dopravy.

plenkovič

Chorvátsku bude vládnuť aj krajná pravica. Plenkovič sa dohodol s Penavom

08.05.2024 20:40

Hnutie za vlasť povedie ministerstvo poľnohospodárstva a aj nové ministerstvo demografie.

petr pavel

Rusko rozpútalo rovnako ničivú vojnu, akou bola druhá svetová, uviedol Pavel a citoval Havla

08.05.2024 19:43

Vojnu na Ukrajine označil český prezident za ťažkú skúšku nielen pre Európu.

Peter Pellegrini

Pellegrini: Stojíme pred zásadnou výzvou zabezpečiť mier na Ukrajine i v Európe

08.05.2024 18:54

Európski politici vrátane tých slovenských stoja pred zásadnou výzvou, a to zabezpečiť mier na Ukrajine a tým aj v Európe, uviedol Pellegrini.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 57480x
Priemerná čítanosť článkov: 4790x

Autor blogu