Založ si blog

Korona a lockdown

Korona vírus a lockdown.

 

Musím reagovať na jeden čerstvý článok ohľadne korona vírusu.

 

Absolútne súhlasím s tým,aby sa lyžiarske strediská otvorili.

Nemá zmysel zakazovať voľnočasové aktivity najmä tie v prírode.

V lyžiarskych strediskách by sa kľudne mohli robiť čerstvé testy a tí ľudia,ktorí sú negatívny,mohli by ísť na svah.

Nie je to celé o rúškach.

V pracovnom kolektíve,kde pracujem, sa vírusom nakazil celý team technológie v kancelárii.

A okrem vysokých horúčiek nemali žiadne iné symptómy,ako to často médiá zveličujú a robia z korony zbytočnú paranoju.

Ale,zaujímalo by ma,že napr. po 10-ich dňoch v karanténe sa kde podeje vírus.To už potom ľudia,ktorí ho majú,mali,nevedia iných nakaziť?

 

Počas prvej vlny pandémia bolo zaujímavé,že sa okolo vírusu vyjadrilo x odborníkov a lekárov.

Náhle mali všetci zablokované účty a boli následne zdiskreditovaní ľuďmi,ktorí z celej situácie len zarábali milióny.

Je to celé na smiech.

Samí tragédi sa tu idú nadrapovať a kázať bludy.

Sami nevedia,o čom točia.

Najmä naši významní politici,ktorí sa preslávili plagiátorstvom.

Nevedia sami napísať súvislú vetu bez chýb.

Skutočne je to celé ako Kocúrkovo, celý náš štát.

Samá faloš na každom kroku…

Som znechutený najmä z toho,že ľudia veria ešte médiám,ktoré sú tiež riadené hajzlíkmi zo závetria!

 

Ešte by som podotkol,že sa ľudia „nakazili“ s rúškami,či bez nich,a v spoločných domácnostiach sa nenakazili v spoločnosti nakazených.

 

O celom dianí sa už napísalo toľko rozprávok,že by boli všetci spisovatelia zahanbení.

Podľa mňa bude z vírusovej situácie aj téma na maturitách!

Sčítanie obyvateľov a údaje odovzdané pri testovaniach

16.02.2021

Sčítanie obyvateľstva nemá zmysel. Sčítanie obyvateľstva versus odovzdanie osobných údajov pri korona (Cvid-19) testoch To už fakt tu majú ľudí úplne za cvokov. Akým právom sa pri sčítaní obyvateľstva odoberajú údaje o narodení? To našej vláde nestačí to,že sme bez podpisu o GDPR dali svoje údaje pri testovaní na koronavírus? Prišla mi sms o tom,že môj [...]

Ginkgo Biloba a jeho divné účinky

19.11.2019

Fakt si po terajšom prečítaní účinkov Ginka neviem predstaviť ,čo mi navodilo pocit stavu pred smrťou. Pred rokmi som odpadol v noci v meste,štyri krát po sebe. Lekári v nemocnici mi na nič neprišli,diagnóza žiadna.V nemocnici som síce preležal 18 dní.A potom to prišlo znova,pocit úzkosti a samoty. Neviem prečo,uvaril som si čaj z Ginka ,a potom to na mňa zase [...]

Kineziológia – moderné liečiteľstvo

15.11.2019

Roky som sa trápil nad nevydarenými vzťahmi a nevypovedanými pravdami.Až ma raz môj priateľ presvedčil o návšteve u liečiteľky,ktorá sa zaoberá kineziológiou. Je to zaujímavá metóda liečenia medziľudských vzťahov,ale predovšetkým seba samého. Lieči sa vodou,úprimne povedané,možno jedno sedenie ani nestačí.V mojom prípade mi to však veľmi pomohlo. Liečiteľ je [...]

stíhačka F-16

ONLINE: Bývalí piloti: Ukrajina bude pre lietadlá F-16 najnebezpečnejším bojiskom

29.04.2024 06:25

Obloha nad Ukrajinou bude najnebezpečnejším miestom, kde lietadlá F-16 vo svojej histórii operovali, uviedli bývalí americkí piloti pre Business Insider.

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Palestínčania hlásia mŕtvych po izraelských úderoch v Rafahu a na severe Gazy

29.04.2024 06:11, aktualizované: 06:50

Izraelské útoky na domy v Rafahu a v Pásme Gazy zabili viacerých Palestínčanov a mnohých zranili, uvádzajú miestne zdroje.

pellegrini, vila na slavíne

Prezidentské bývanie sa hľadá desaťročia, Pellegrini dedí veľký hriech svojich predchodcov. Čo hovorí úrad a analytik?

29.04.2024 06:00

Bezpečnostný analytik aj Úrad na ochranu ústavných činiteľov uviedli, že vlastné bývanie je potrebné aj kvôli incidentom. Je otázne, či sa budúci prezident Peter Pellegrini bude touto dilemou zaoberať.

Ukrajina, Bohdana

Expert z Ukrajiny: Rozhodujeme sa, či zachránime mestá alebo vojakov

29.04.2024 06:00

Myšlienka predčasných rokovaní o mieri na Ukrajine nie je veľmi populárna, hoci stále viac ľudí v politickom vedení štátu aj vo verejnosti nad ňou uvažuje.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 57332x
Priemerná čítanosť článkov: 4778x

Autor blogu