Založ si blog

Archív: november, 2019

Ginkgo Biloba a jeho divné účinky

Fakt si po terajšom prečítaní účinkov Ginka neviem predstaviť ,čo mi navodilo pocit stavu pred smrťou. Pred rokmi som odpadol v noci v meste,štyri krát po sebe. Lekári v nemocnici mi na nič neprišli,diagnóza žiadna.V nemocnici som síce preležal 18 dní.A potom to prišlo znova,pocit úzkosti a samoty. Neviem prečo,uvaril som si čaj z Ginka ,a potom to na mňa zase […]

Pokračovanie článku

Kineziológia – moderné liečiteľstvo

Roky som sa trápil nad nevydarenými vzťahmi a nevypovedanými pravdami.Až ma raz môj priateľ presvedčil o návšteve u liečiteľky,ktorá sa zaoberá kineziológiou. Je to zaujímavá metóda liečenia medziľudských vzťahov,ale predovšetkým seba samého. Lieči sa vodou,úprimne povedané,možno jedno sedenie ani nestačí.V mojom prípade mi to však veľmi pomohlo. Liečiteľ je […]

Pokračovanie článku

Narodeninový Spirituálny zážitok – 10. novembra 2015

Píšem tento článok pre tých,ktorí veria veciam medzi nebom a zemou… Mal som v ten deň 37.narodeniny a bol som na návšteve u ľudového liečiteľa. Trocha mi prečisťoval čakry. Už roky k nemu chodím,vždy mi pomohol v liečení. Svoje skúsenosti získal v Číne.Učil sa od miestnych liečiteľov a lekárov. Môj liečiteľ mi v ten večer prečistil všetky čakry. […]

Pokračovanie článku

Novembrová Láska 2017 – Zatiaľ najsilnejšia. .. ešte stále sa mi točí v myšlienkach

Stále si ma vedela podmaniť,tým svojim šarmom. Svojim vášnivým pohľadom. Jej zelené oči mi hlboko hľadeli do tých mojich. Bola neodolateľná. Vyhrala nado mnou,každý jeden mačací zápas. Mal som rád jej dotyky tela na telo. Bola v nej pálivá horúčava,ktorá mi prenikala do hĺbky duše. Boli sme spolu prvý krát,mala na sebe zelené mini šaty.Jej krivky v tých šatách […]

Pokračovanie článku

zakázané ovocie s „nočnou vílou“. .. .sex na jednu noc (pravdivý príbeh)

Konečne som sa rozhol,že ku krásnej Andy zavítam. Už dlhšie som ju mal vyhliadnutú z pokecu. Stretnutie som si dohodol cez sms. Tešil som sa,vyzerala,že je športovo založená,čo sa mi pri návšteve potvrdilo. Čakala ma iba v župane,z ktorého vykúkali jej krásne prsia. Uvarila mi kávu. Jej krásny byt ma zaujal.Bolo vidno,že má zmysel pre krásu aj dizajn. Jej umelecká duša […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

ONLINE: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

18.04.2024 06:00

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

Medzinárodný škandál v Bruseli a veľké víťazstvo euroskeptikov. Konferencia nacionalistov napokon pokračuje

Medzinárodný škandál v Bruseli a veľké víťazstvo euroskeptikov. Konferencia nacionalistov napokon pokračuje

17.04.2024 18:25

Konferencia nacionalistického a euroskeptického tábora sa koná len niekoľko týždňov pred júnovými voľbami do Európskeho parlamentu.

VIDEO: Fiala ešte nevie, či Česko využije slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

VIDEO: Fiala ešte nevie, či Česko využije slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00

Slovenská vláda sa nepripojila k iniciatíve Prahy, keď sa kabinet Petra Fialu usiluje nakúpiť delostrelecké granáty pre Ukrajinu.

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

18.04.2024 06:00

Od pôvodných personálnych požiadaviek nakoniec SNS upustila, no staré rany otvorila oficiálne neobsadená stolička predsedu parlamentu, ktorú Danko požaduje od vzniku koalície. A chce ju znova.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 57197x
Priemerná čítanosť článkov: 4766x

Autor blogu