Založ si blog

zakázané ovocie s „nočnou vílou“. .. .sex na jednu noc (pravdivý príbeh)

Konečne som sa rozhol,že ku krásnej Andy zavítam.
Už dlhšie som ju mal vyhliadnutú z pokecu.
Stretnutie som si dohodol cez sms.
Tešil som sa,vyzerala,že je športovo založená,čo sa mi pri návšteve potvrdilo.
Čakala ma iba v župane,z ktorého vykúkali jej krásne prsia.
Uvarila mi kávu.
Jej krásny byt ma zaujal.Bolo vidno,že má zmysel pre krásu aj dizajn.
Jej umelecká duša sa prejavovala na každom centimetry.
Veľa sme sa rozprávali.
Mali sme spoločnú vášeň – a tou bola hudba.
Hneď mi aj pustila najnovšiu pesničku Dave-a Gahan-a.
To som si už Andy posadil do lona.
Jej krásne opálené telo som v sekunde odhalil a vyskočili jej nádherné prsia.
Bradavky jej v momente navreli a mal som pocit,že som navštívil skutočne vášnivú Ženu.
Andy bola miešanka rómky a belocha.
Sex milovala,sršala z nej erotika.
Pýtala sa ma,načo som sa až tak veľmi obliekol.S úsmevom na perách mi stŕhala oblečenie z tela a rozpálila môjho čerta v boxerkách.
Hneď bol v tom momente v pozore.
Ešte v boxerkách mi ho premasírovala rukou a začala jemne hryzkať.
Bol to fantastický pocit.
Bol som v siedmom neby,v sexe a hlavne v orálnom som nikdy nemal zábrany.
Začala mi ho divoko fajčiť,navrel mi ešte viac od krvi.Jej krásne modré oči sa zahľadeli do mojich.
Stále sa na mňa usmievala.
Z obývačky sme prešli do spálne,kde ešte stále zaznievala hudba,tentoraz už z filmu Twin Peaks.
Dostala ma na posteli na lopatky.
Mám rád ,keď je Žena v sexe rovnako aktívna aj kreatívna.
Nevedela sa nabažiť môjho údu,krúživými dotykmi jej chlípneho jazyka mi masírovala žaluď aj telo vtáka.
Sadla si na mňa obkročmo a hladkala ma aj na hrudi.Páčila sa mi jej vášeň.
Požiadal som ju,aby sme si dali spoločnú sprchu.
S úsmevom som ju schmatol za ruku a odviedol do kúpeľne,kde sme si dopriali horúcu sprchu spojenú so vzájomnou masážou našich tiel.
Rukami mi neustále masírovala môjho divocha,ktorý bol stále v pozore.
Pokľakla,ústami mi ho párkrát pocuckala,ja som jej zatiaľ sprchovým gélom premasíroval plecia a krk.
Keď vstala a obrátila sa ku mne chrbtom,môj stoporený priateľ jej už masíroval chrbát,zatiaľ som jej rukami premydlil krásne opálené prsia.
Voňala prenikavo,jej čistota ma lákala tiež pokľaknúť a ochutnal som jej mokrú kundičku.
Hneď ju striaslo od rozkoše.
Jej pevné ruky sa dotýkali mojich ramien,keď som vstal,premasírovala moje brucho aj hruď.
Miloval som ten slastný pocit.
Boli sme dobre naštartovaní na ďalšie pokračovanie nášho dobrodružstva.
Andi už behal rozum po polohách v sexe,pýtala sa ma,ako to mám rád.
Ľahol som si na posteľ a nechal si ju,aby ma osedlala a zasunula ho do svojej štrbinky rozkoše.
Mazala perfektne.Andy je v najlepšom veku,má presne 40.
Jej krásne telo sa začalo na mojom divoko vlniť.
Pritom sa mi usmievala do tváre.
Jej erotický pohľad bol veľmi sexy.Rukami som sa jej zaboril do pŕs a premasíroval ich.Niečo nám však chýbalo.Naše telá sa začali trieť o seba.Poprosil som ju aby sme sa namazali telovým mliekom.Dala na moju radu.
Hneď na mňa a môjho tátoša vytlačila poriadnu dávku bielej masti,potom si tiež dopriala na svoje prsia a telo.
Bola neodolateľne krásna.
Môj pohľad hladkal jej telo a už som len nedočkavo čakal,aby sa mi nastokla naspäť na bimbiša a začala sa na ňom vlniť.
Zmenili sme polohu,ľahla si na chrbát a jej nohy som poriadne roztiahol.Vrazil som jej svoj úd do nedočkavej rozpálenej vagíny a začal jej ho tam kmitmi priážať.
Andy sa rozdýchala,bola veľmi rozpálená.
Jej nohy som spojil rukami a oprel si ich o ramená.
Naládoval som to do nej aj takto.
Zjavne sa jej to páčilo.
Potom si ľahla ona na brucho a zasunula mi ho od zadu.Sedel som na jej stehnách a príjemnými pohybmi zadku mi ho vmasírovala do seba.
Mal som čo robiť,aby som udržal orgazmus v sebe.Vydržal som,Andy bola veľmi neskrotná.
Chcela vyskúšať niečo nové,prešli sme späť do obývačky a kľakla si na fotelku nohami o operadlá,chytil mi ho a zasunula do seba od zadu,a mohol som znova prirážať.
To už som bol poriadne nabudený a pritiahol som si jej krásne mäsité lýtka o svoje stehná ako žabu.
Rukami sa držiac o operadlo sa na mňa pozrela a pousmiala sa: „toto som teraz vymyslela“.
Andy to najviac milovala od zadu,pekné som to do nej napumpoval.
Chytal som jej od zadu zatiaľ prsia,jej navreté bradavky ukazovali jej rozpálenosť.
Zasmiala sa,či nás náhodou zvonku niekto nevidí.
Bolo nám najlepšie v tejto polohe.
Po chvíli sme znova prešli do spálne a začal som jej lízať mušličku,zvíjala sa od mojich slastných dotykov jazykom.
Jej mokré pysky oblapili môj jazyk a už som jej kmital na klitorise.
Páčilo sa jej to.Chvíľu som ju takto dráždil,potom som ju zase prekvapil svojim kyjakom.
Ľahla si na brucho a vsunul som jej ho odzadu medzi spojené stehná.
Toto bola tiež super poloha.
Miloval som ju krásne sa nadnášajúc na jej super okrúhlom pevnom zadku.
Potom som ju obrátil a začal znova lízať,jej stehná sa mi pri tom dotýkali ramien.
Svoju slasť som dokončil klasickou misionárskou polohou.Zdalo sa mi,že sme mali spoločný orgazmus…hoci som sa jej to nepýtal,ale chcela sa pri tom nádherné,aj lapala po dychu.
Mal som lepšiu kondičku ako Andy.
Po nádhernom orgazme sme si znova sadli do kresla a posadil som si ju do lona.
Nevedel som odolať jej dotykom.
Tie mi v sexe chýbajú vždy najviac.
Andy som ešte v sms-ke prezradil,že milujem Tantru aj Nuru masáž.
Na moje prekvapenie o týchto praktikách ešte nepočula.

Cítil som sa u Andy skutočne príjemné,jej skúsenosti aj dotyky sa mi veľmi páčili.
Konečne som sexoval so skutočne umeleckou dušou.
Andy je totiž zlatníčka.

Ešte dlho sme sa potom rozprávali a napokon sme sa rozlúčili s tým,nech ju ešte navštívim tajne,hoci budem mať aj vzťah.

Moja nádherná jesenná sex akcia sa skutočne vydarila.
Chýbala mi najviac spoločná noc alebo pár dní dovolenky.

Sčítanie obyvateľov a údaje odovzdané pri testovaniach

16.02.2021

Sčítanie obyvateľstva nemá zmysel. Sčítanie obyvateľstva versus odovzdanie osobných údajov pri korona (Cvid-19) testoch To už fakt tu majú ľudí úplne za cvokov. Akým právom sa pri sčítaní obyvateľstva odoberajú údaje o narodení? To našej vláde nestačí to,že sme bez podpisu o GDPR dali svoje údaje pri testovaní na koronavírus? Prišla mi sms o tom,že môj [...]

Korona a lockdown

14.02.2021

Korona vírus a lockdown. Musím reagovať na jeden čerstvý článok ohľadne korona vírusu. Absolútne súhlasím s tým,aby sa lyžiarske strediská otvorili. Nemá zmysel zakazovať voľnočasové aktivity najmä tie v prírode. V lyžiarskych strediskách by sa kľudne mohli robiť čerstvé testy a tí ľudia,ktorí sú negatívny,mohli by ísť na svah. Nie je to celé o [...]

Ginkgo Biloba a jeho divné účinky

19.11.2019

Fakt si po terajšom prečítaní účinkov Ginka neviem predstaviť ,čo mi navodilo pocit stavu pred smrťou. Pred rokmi som odpadol v noci v meste,štyri krát po sebe. Lekári v nemocnici mi na nič neprišli,diagnóza žiadna.V nemocnici som síce preležal 18 dní.A potom to prišlo znova,pocit úzkosti a samoty. Neviem prečo,uvaril som si čaj z Ginka ,a potom to na mňa zase [...]

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 57011x
Priemerná čítanosť článkov: 4751x

Autor blogu