Založ si blog

Novembrová Láska 2017 – Zatiaľ najsilnejšia. .. ešte stále sa mi točí v myšlienkach

Stále si ma vedela podmaniť,tým svojim šarmom.
Svojim vášnivým pohľadom.
Jej zelené oči mi hlboko hľadeli do tých mojich.
Bola neodolateľná.
Vyhrala nado mnou,každý jeden mačací zápas.
Mal som rád jej dotyky tela na telo.
Bola v nej pálivá horúčava,ktorá mi prenikala do hĺbky duše.
Boli sme spolu prvý krát,mala na sebe zelené mini šaty.Jej krivky v tých šatách lahodili mojim očiam.
Ušli sme spolu z reality.
Skončili sme v penzióne.Hoci som mal takmer 39,cítil som sa znova ako panic.
Na tú prvú noc plnú vášne nikdy nezabudnem.
Vyzliekal som ju pomaly,vychutnával som si vzájomné dotyky našich tiel.
Bola úžasná.Omladla vedľa mňa už počas večere.
Túlila sa ku mne,ako pubertiačka.
Mala v očiach dva malé plamene.Cítil som jej túžbu po vášni.
„Sadli sme si.“ Aj víno sme si nechali priniesť,ktoré sme si patrične po večeri vychutnali.
Hneď ako sme vošli do izby penziónu,strhávali sme so seba vrchné časti odevu.
Svietila iba nočná lampa na stolíku.
Zamilovali sme sa do seba.
Takú horúčavu a vášeň som ešte nikdy predtým necítil.
Už sme to potrebovali obaja.
Túžba v nás sa stupňovala.
Už nebolo úniku späť do reality.
Napätie medzi nami vzbĺklo.
Bozkával som ju s hlbokou úctou.
Naše jazyky sa divoko preplietali.
Hodil som ju na posteľ a bozkával po celom tele.Cítil som jej arómu na každom centimetri jej hodvábnej pokožky.
Už mi bola veľmi blízka,hoci som ju poznal iba pár dní.
Moja duša sa konečne dostala na tú správnu koľaj.
Nahmatal som jej vášnivú jaskyňu rozkoše,bola veľmi vzrušená…už ma prosila,aby som jej dal dole hodvábne nohavičky.
Jej maličký klitoris sa už topil v sladkej šťave jej rozkoše.
Bola rozkvitnutá ako ruža.
Pobozkal som ju nad jej vyholenou mušličkou.
Bola čoraz mladšia,topila sa mi v náručí
Nevedel som už odolať,jazykom som sa jej vnoril medzi pysky,ktoré lapali po mojom mokrom dotyku jazykom.
Lízal som ju dlho,až stonala v orgazmických výbuchoch.
Jej hlas zarezonoval v miestnosti.
Chytila moju stoporenú mužnosť.
Požiadal som ju,nech mi pomôže,mal som to tak rád.
Vkĺzol mi do nej zľahka,v rytmických pohyboch som sa oddal aj mojej slasti.Sledovala ma pri tomto jej zelenými očami.
Jej pohľad som cítil na sebe.
Zbadal som,ako jej navreté bradavky volali po dotykoch môjho jazyka.
Oddal som sa lízaniu a nevedel som,ktorá mi chutí lepšie.
Jej prsia sa napustili krvou,boli plné ako keby mala len 16.
Masíroval som jej ich oboma rukami a precítil som ich v dlaniach.
Prešli sme do ďalšej polohy.
Nohy som jej pomalým pohybom vzal na svoje plecia.Hladkal som ju na bruchu a jemne prirážal,cítil som ju v sebe,ako by sme boli jedno telo.
Milovali sme sa dlho.Kým sa mi otočila na štyri a mohol som pokračovať aj od zadu.
Neskrývaná vášeň v nás začala kypieť,až zo mňa začal striekať silný gejzír.Ale to som ho už držal v rukách a striekal som jej na brucho a prsia.
Rozmazal som jej svoju sladkú šťavu života po celej hrudi…usmiali sme sa na seba.
Skončili sme spolu v sprche a tam sme sa oddali ešte spoločnej vzájomnej masáži a dokonale sme sa uvoľnili.
Nakoniec sme sa v spoločnom objatí vnorili do Morpheovej ríše snov…

Sčítanie obyvateľov a údaje odovzdané pri testovaniach

16.02.2021

Sčítanie obyvateľstva nemá zmysel. Sčítanie obyvateľstva versus odovzdanie osobných údajov pri korona (Cvid-19) testoch To už fakt tu majú ľudí úplne za cvokov. Akým právom sa pri sčítaní obyvateľstva odoberajú údaje o narodení? To našej vláde nestačí to,že sme bez podpisu o GDPR dali svoje údaje pri testovaní na koronavírus? Prišla mi sms o tom,že môj [...]

Korona a lockdown

14.02.2021

Korona vírus a lockdown. Musím reagovať na jeden čerstvý článok ohľadne korona vírusu. Absolútne súhlasím s tým,aby sa lyžiarske strediská otvorili. Nemá zmysel zakazovať voľnočasové aktivity najmä tie v prírode. V lyžiarskych strediskách by sa kľudne mohli robiť čerstvé testy a tí ľudia,ktorí sú negatívny,mohli by ísť na svah. Nie je to celé o [...]

Ginkgo Biloba a jeho divné účinky

19.11.2019

Fakt si po terajšom prečítaní účinkov Ginka neviem predstaviť ,čo mi navodilo pocit stavu pred smrťou. Pred rokmi som odpadol v noci v meste,štyri krát po sebe. Lekári v nemocnici mi na nič neprišli,diagnóza žiadna.V nemocnici som síce preležal 18 dní.A potom to prišlo znova,pocit úzkosti a samoty. Neviem prečo,uvaril som si čaj z Ginka ,a potom to na mňa zase [...]

Vuong Dinh Hue

Komunista dobrovoľne odstúpil z postu šéfa parlamentu. Hue „porušil stanovy strany“

26.04.2024 15:02

Vuong Dinh Hue je ďalším popredným vietnamským činiteľom, ktorý prišiel o funkciu v rámci prebiehajúcej protikorupčnej kampane.

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 57315x
Priemerná čítanosť článkov: 4776x

Autor blogu