Založ si blog

Narodeninový Spirituálny zážitok – 10. novembra 2015

Píšem tento článok pre tých,ktorí veria veciam medzi nebom a zemou…

 

Mal som v ten deň 37.narodeniny a bol som na návšteve u ľudového liečiteľa.

Trocha mi prečisťoval čakry.

Už roky k nemu chodím,vždy mi pomohol v liečení.

Svoje skúsenosti získal v Číne.Učil sa od miestnych liečiteľov a lekárov.

Môj liečiteľ mi v ten večer prečistil všetky čakry.

Nikdy som si nemyslel akú skúsenosť mi prezradí v súvislosti s narodeninami.

U mňa to zatiaľ fungovalo iba raz.

Volám to na rodeninový spirituálny pocit.

Funguje to presne v daný čas,keď sa človek narodil.

V mojom prípade je to 10.november večer o 22:00.

A v ten deň som pocítil teplo v rukách,nohách a na temene hlavy súčasne.

Je to zaujímavý pocit,trvá iba pár minút ale bola to fantastická skúsenosť.

Pri tomto zážitku človek potrebuje kľud a polohu po ležiacky na posteli a úplne sa uvoľniť.

 

Niečo fakt bude v tých spirituálnych veciach medzi Nebom a Zemou.

 

Sčítanie obyvateľov a údaje odovzdané pri testovaniach

16.02.2021

Sčítanie obyvateľstva nemá zmysel. Sčítanie obyvateľstva versus odovzdanie osobných údajov pri korona (Cvid-19) testoch To už fakt tu majú ľudí úplne za cvokov. Akým právom sa pri sčítaní obyvateľstva odoberajú údaje o narodení? To našej vláde nestačí to,že sme bez podpisu o GDPR dali svoje údaje pri testovaní na koronavírus? Prišla mi sms o tom,že môj [...]

Korona a lockdown

14.02.2021

Korona vírus a lockdown. Musím reagovať na jeden čerstvý článok ohľadne korona vírusu. Absolútne súhlasím s tým,aby sa lyžiarske strediská otvorili. Nemá zmysel zakazovať voľnočasové aktivity najmä tie v prírode. V lyžiarskych strediskách by sa kľudne mohli robiť čerstvé testy a tí ľudia,ktorí sú negatívny,mohli by ísť na svah. Nie je to celé o [...]

Ginkgo Biloba a jeho divné účinky

19.11.2019

Fakt si po terajšom prečítaní účinkov Ginka neviem predstaviť ,čo mi navodilo pocit stavu pred smrťou. Pred rokmi som odpadol v noci v meste,štyri krát po sebe. Lekári v nemocnici mi na nič neprišli,diagnóza žiadna.V nemocnici som síce preležal 18 dní.A potom to prišlo znova,pocit úzkosti a samoty. Neviem prečo,uvaril som si čaj z Ginka ,a potom to na mňa zase [...]

Russia Ukraine

Zničme Rusom Krymský most, ozýva sa opäť z Kyjeva. Príde úder naraz zo vzduchu aj z mora?

24.04.2024 10:00

Aké zbrane by Ukrajinci potrebovali, aby udreli na most ponad Kerčský prieliv? Možno nielen rakety, ale aj bezpilotné lietadlá a námorné drony.

znásilnenie. násilie, týraná žena,

Amnesty: Situácia v oblasti ľudských práv na Slovensku sa v roku 2023 nezlepšila

24.04.2024 09:14

Slovensko ani v minulom roku neratifikovalo Istanbulský dohovor.

nevidiaci, Levoča

Nevidiaci v dnešnom svete: ohrozuje nás čoraz viac nástrah a prekážok

24.04.2024 09:00

Zrakovo postihnutí vyzývajú projektantov a investorov verejných projektov, aby sa na svoje diela dívali aj z pohľadu ľudí bez zraku.

veliteľská budova, Banská Bystrica

Pôsobili v nej povstaleckí hrdinovia Golian a Viest. Veliteľskú budovu rezort obrany vynoví za takmer 13 miliónov

24.04.2024 07:00

Je dôležitou súčasťou našej histórie a zaslúži si pozornosť, zhodujú sa Banskobystričania pri pohľade na tamojšiu pamiatku v podobe Veliteľskej budovy.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 57271x
Priemerná čítanosť článkov: 4773x

Autor blogu