Založ si blog

Skutočne sa musíme báť o svoj holý život? ? (voľná úvaha)

Ako raz jeden môj priateľ raz povedal: možno existuje tá reinkarnácia,ale ak nie tak sme stratení…

Napadla ma jedna myšlienka z jedného nedávneho filmu.

Jediné ,čo máme na tomto svete je čas a milióny možností,čo s ním.

 

Pred pár dňami mi prišlo zle,fakt zle…zistil som,že aj tento net je zbytočný.Sú tu ľudia,ktorí tieto myšlienky prečítajú,ale čo ďalej??

Prišlo mi tak zle,že som skoro zahodil aj svoj mobil,na ktorý som pred časom tvrdil,že nám nie je potrebný,nikomu.Jedine v prípade núdze.

Informácie sa k nám aj tak čas dostanú,od všadiaľ.

Vyhŕkli mi slzy…len tak ,z ničoho.Akoby sa mi duša rozplakala.

To je,keď nosíme iného starosti na vlastných pleciach.A na tie svoje ani čas nemáme.

Žijeme v dobe maximálneho technologického vývoja,keď už technika premýšľa za nás a nie my onej.Google o nás všetko vie,cez smart hodinky sme všade lepšie viditeľní.

Reklamy na dané záujmy sa len tak hrnú.

Myšlienka stretne myšlienku,ktorá je aj tak v hmote okolo nás.

Jediné,čo sa stále obnovuje,je príroda.Staré rastliny odumrú,ale kým sa tak stane,dajú plody.V Tatrách pred kalamitnou víchricou pred rokmi rodili stromy najviac.Aj príroda cíti ,že je zle.Dáva nové možnosti na obnovu.

Pred pár dňami zasiahnutý pocitom ničoty a strachu z nepoznaného som cítil,že asi stratím vedomie…nestalo sa tak,miesto toho mi začali tiecť slzy…nechal som ich,nech vytečú.

A uľavilo sa mi.Všetko ,čo má byť ,sa aj tak stane.

Týždeň späť som mal rovnaký pocit…išiel som na ulici s priateľom a nedokázal som prehovoriť…len som pocítil akúsi eufóriu v duši….

Niečo sa stane v blízkej budúcnosti.Niekto objaví niečo výnimočné,čo zmení celý náš svet…ešte nevieme,čo to je,ale príde to.

Jediné,čomu sa v živote najviac teším sú Rodina, Dobrí Priatelia a Dobré Zdravie.Peniaze som vždy mal,aj budem mať…

Sčítanie obyvateľov a údaje odovzdané pri testovaniach

16.02.2021

Sčítanie obyvateľstva nemá zmysel. Sčítanie obyvateľstva versus odovzdanie osobných údajov pri korona (Cvid-19) testoch To už fakt tu majú ľudí úplne za cvokov. Akým právom sa pri sčítaní obyvateľstva odoberajú údaje o narodení? To našej vláde nestačí to,že sme bez podpisu o GDPR dali svoje údaje pri testovaní na koronavírus? Prišla mi sms o tom,že môj [...]

Korona a lockdown

14.02.2021

Korona vírus a lockdown. Musím reagovať na jeden čerstvý článok ohľadne korona vírusu. Absolútne súhlasím s tým,aby sa lyžiarske strediská otvorili. Nemá zmysel zakazovať voľnočasové aktivity najmä tie v prírode. V lyžiarskych strediskách by sa kľudne mohli robiť čerstvé testy a tí ľudia,ktorí sú negatívny,mohli by ísť na svah. Nie je to celé o [...]

Ginkgo Biloba a jeho divné účinky

19.11.2019

Fakt si po terajšom prečítaní účinkov Ginka neviem predstaviť ,čo mi navodilo pocit stavu pred smrťou. Pred rokmi som odpadol v noci v meste,štyri krát po sebe. Lekári v nemocnici mi na nič neprišli,diagnóza žiadna.V nemocnici som síce preležal 18 dní.A potom to prišlo znova,pocit úzkosti a samoty. Neviem prečo,uvaril som si čaj z Ginka ,a potom to na mňa zase [...]

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 57282x
Priemerná čítanosť článkov: 4774x

Autor blogu