Založ si blog

Nuru masáž, ako ju nikto nepozná. Intímna erotická masáž.

Nuru masáž,ako som ju spoznal sám.

 

Dotyky,ktoré nám tak chýbajú,ale tak trocha iným spôsobom.

Taká je Nuru masáž,ako ju nikto nepozná.

Zase som hľadal nové intímne stretnutie so Ženami.

Videl som o Nuru masáži videá,ale chcel som to zažiť na vlastnej koži.

Podotýkam,že znova išlo o sexuálnu skúsenosť bez pohlavného styku.

 

Na dohodnuté stretnutie som išiel do Bratislavy.

Dve mladé študentky ma už čakali.Privítali ma obidve oblečené v županoch vyšívaných áziskými motívmi tigrov.Krása.

Blondína a rusovláska ma zaviedli do svojho útulného bytu,ktorý ladil s ich životným štýlom.

Z bytu som vyčítal,že žijú spolu.

Bol to môj sen,zažiť niečo výnimočné s dvoma mladými Ženami.

Už mi chýbala takáto sloboda.

Po osprchovaní sa mi začali venovať.

Bol som trocha rozrušený,ale po pustení hudby tantric sexuality som sa maximálne uvoľnil.

Obe 19 ročné kočky si povedali ,že sú dovolené všetky dotyky,okrem ich intímnych partií.

Masáže sa ujala najprv blondína s krásnymi krivkami a plným poprsím.Neodolal som a hneď som jej začal masírovať jej krásne prsia.Bola ticho ako aj jej kamarátka.Do varu sa mi hneď dostala moja mužská pýcha.Po masírovaní intímnych partií som už veľmi túžil.

Rusovláska sa mi venovala zatiaľ iba dotykmi na mojich stehnách a celom tele.Bolo cítiť ,že s masážou tohto druhu majú bohaté skúsenosti.Pridala sa aj druhá na môjho fešáka.

Ladnými pohybmi rúk sa mi už venovali naplno.Už už som dosahoval vrchol,no oni mi ho hneď upokojili a predĺžili slasť na dlhšie.

Prsia rusovlásky neboli veľké ale bola moc sexy kočka.Jej bradavky boli oveľa navretejšie ako blondíny.Trocha som sa aj pousmial ,keď toto divadlo sledovala aj ich mačka.

Krásne chudé telo sa posypalo husou kožou,zjavne bola viac vzrušená ako blondínka.

Aj sa mi viac páčila,hoci o ich kráse som nemal ani najmenšie pochybnosti.

Spoločné intímne chvíle v trojici mi už chýbali.

Mne to však neubralo na vzrušení.Po niekoľkých extáznych momentoch som sa konečne dočkal aj vyvrcholenia.Veď napokon ,o tom nám aj išlo.Uvoľnujúca sexuálna energia mi zaliala celú hruď.Kočky sa len pousmiali a ešte chvíľu mi ho veselo masírovali ,až kým nevytiekla posledná kvapka životodarnej tekutiny.

Táto nová skúsenosť mi značne pomohla odhaliť tajomno ukryté aj vo mne.

 

Bol som kočkám vďačný za túto skúsenosť.V krátkosti mi ešte povedali ,že sa daným aktivitám nevenujú pravidelne.

Po vzrušujúcich momentoch ma znova v županoch odprevadili von do vestibulu budovy.

Takúto skúsenosť vrelo odporúčam každému,kto hľadá nové skúsenosti v intímnej oblasti života.

 

Masáže Nuru sú podstatne inšie ako som zažil s dvoma kočkami v Bratislave.

Vo videách sa vykonávajú s podstatne hustejším olejom ,až takmer tak hustým ako je med.

A Ženy sa po mužskom tele šmýkajú celým telom.Vzniká vzájomná vzrušujúca atmosféra.

Sčítanie obyvateľov a údaje odovzdané pri testovaniach

16.02.2021

Sčítanie obyvateľstva nemá zmysel. Sčítanie obyvateľstva versus odovzdanie osobných údajov pri korona (Cvid-19) testoch To už fakt tu majú ľudí úplne za cvokov. Akým právom sa pri sčítaní obyvateľstva odoberajú údaje o narodení? To našej vláde nestačí to,že sme bez podpisu o GDPR dali svoje údaje pri testovaní na koronavírus? Prišla mi sms o tom,že môj [...]

Korona a lockdown

14.02.2021

Korona vírus a lockdown. Musím reagovať na jeden čerstvý článok ohľadne korona vírusu. Absolútne súhlasím s tým,aby sa lyžiarske strediská otvorili. Nemá zmysel zakazovať voľnočasové aktivity najmä tie v prírode. V lyžiarskych strediskách by sa kľudne mohli robiť čerstvé testy a tí ľudia,ktorí sú negatívny,mohli by ísť na svah. Nie je to celé o [...]

Ginkgo Biloba a jeho divné účinky

19.11.2019

Fakt si po terajšom prečítaní účinkov Ginka neviem predstaviť ,čo mi navodilo pocit stavu pred smrťou. Pred rokmi som odpadol v noci v meste,štyri krát po sebe. Lekári v nemocnici mi na nič neprišli,diagnóza žiadna.V nemocnici som síce preležal 18 dní.A potom to prišlo znova,pocit úzkosti a samoty. Neviem prečo,uvaril som si čaj z Ginka ,a potom to na mňa zase [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 57294x
Priemerná čítanosť článkov: 4775x

Autor blogu