Založ si blog

Tantra – vášeň, sexualita, uvoľnenie, senzuálna masáž

Tento článok píšem pre ľudí,ktorý netušia,čo sa ukrýva pod slovom Tantra.

 

Tantra je umenie spoznávania svojho vlastného tela a sexuality.

Roky som hľadal Ženu,ktorá sa v tomto umení vyzná a vie ho aj profesionálne naservírovať.

Našiel som Miriam.Pri prvom stretnutí som bol milo prekvapený,že Tantre sa venuje vysokoškolsky vzdelaná pani v zrelom veku po 40-tke.

Privítala ma v byte ,kde vládla pokojná atmosféra pri príjemnej hudbe a prevoňaná vonnými sviečkami.

Miriam si ma usadila a začali sme sa rozprávať.Mňa k nej priviedla túžba po poznaní a ona mi vysvetlila a porozprávala o svojich skúsenostiach.

Učila sa tiež od profesionálok.Chodia k nej rôzny muži z rôznych prostredí aj spoločenských vrstiev.

Jej umenie vyhľadávajú muži,ktorí tiež túžia po novom aj takí,ktorí chcú novou skúsenosťou prekvapiť svoje partnerky.

 

Poukazujem na to,že v Tantre nejde o sex a pohlavný styk.Aj keď sa v týchto sférach objavujú aj Ženy,ktoré ukončujú svoje hry pohlavným stykom.

Po rozhovore,v ktorom mi Miriam prezradila aj svoj bohatý osobný život,som si dal sprchu.

Potom ma už čakala nahodená v erotickom prádle,ktoré zahaľovala len priesvitná nočná blúzka.Jej krásne tvarované telo s krásnymi prsiami sa mi hneď zapáčilo.

Ľahol som si v boxerkách na brucho.Začala ma jemne hladkať ,začala mojimi ramenami,rukami,potom postupne prešla na chrbát,stehná,lýtka a chodidlá.Sladká vôňa zo sviečok a eroticky ladená hudba mi pri tom úplne uvoľnila myseľ.

Miriam je skutočná profesionálka.Cítila aj moje problémové časti tela,ktorým mi poskytla aj masáž.

Po určitom čase si dala dole podprsenku a natrela si masážnym olejom celé telo.Svojimi prsiami mi urobila prvý dotyk na ramenách.Hneď som bol v inej dimenzii.Svoje telo pritiskla na môj chrbát a jemnými pohybmi mi prešla po celom tele.Rozochvel som sa.Už tak dávno som hľadal tento zážitok.Zatiaľ som to nezažil.Cítil som jej vôňu všade.

Prikázala mi,aby som sa otočil na posteli a dal si dole aj boxerky.Nasledovalo úplné odhalenie môjho tela pred novou Ženou.

Necítil som žiadnu hanbu ani ostych.Sadla si mi do lona a rukami mi prešla po tele a celkom ma uvoľnila.Mal som čo robiť,aby som odolal pokušeniu.Jej telo bolo nádherne opálené,všade rovnako.Bolo vidno,že je športový typ.Jej krásne prsia som tiež premasíroval,dotyky sú v Tantre najdôležitejšie.

Úplne sme sa obaja uvoľnili.Miriam som sa zjavne páčil.Bolo to znej cítiť.Jej dotykmi vo mne vzplanula dávno ukrytá vášeň a sexualita.Už som to potreboval.

Masáž intímnych partií sa mi veľmi páčila.Miriam vo mne našla dobrého partnera.Akoby moje telo poznala už roky.Dokázala vo mne vzbudiť pocit,ktorý vedie k vrcholu a zároveň ho aj oddialiť,niekoľko krát po sebe.Tiež som jej venoval svoje skúsenosti.

Začala jemne stonať a vzdychať.Vyvrcholenie bolo v nedohľadne.Nasával som jej erotiku a sladkú vôňu jej tela hlbokými nádychmi.Atmosféra bola nabitá.Jej dlhé vlasy si rozpustila na svoje plecia a zavrela si aj oči od slasti.

Jej jemné dotyky a pohyby tela som jej opätoval tiež svojimi dotykmi.Boli sme obaja úplne vlhký od oleja.Telá sa nám šmýkali jedno na druhom,konečne som spoznal Ženu,ktorá sa tomuto umeniu venuje zo srdcom.

Sama mi to v rozhovore aj potvrdila,že konečne v Živote našla to,čomu sa venuje s chuťou a vášňou.

Podotýkam ešte,že ku styku nedošlo.Bol som však nad mieru spokojný a uvoľnený.Miriam nehľadela ani na hodiny.Cítili sme sa obaja vynikajúco.

Po dotykoch sme sa ešte ležiac vedľa seba dlho rozprávali.

Odporúčam každému aby venoval tomuto umeniu viac pozornosti.

Tantre sa venuje poslednú dobu čoraz viac Žien,ale aj mužov.

Tantra uvoľní z tela aj napätie a sexuálne bloky.

Smelo a vrelo odporúčam každému túto skúsenosť,ktorá do Európy prichádza z Ázie.

Sčítanie obyvateľov a údaje odovzdané pri testovaniach

16.02.2021

Sčítanie obyvateľstva nemá zmysel. Sčítanie obyvateľstva versus odovzdanie osobných údajov pri korona (Cvid-19) testoch To už fakt tu majú ľudí úplne za cvokov. Akým právom sa pri sčítaní obyvateľstva odoberajú údaje o narodení? To našej vláde nestačí to,že sme bez podpisu o GDPR dali svoje údaje pri testovaní na koronavírus? Prišla mi sms o tom,že môj [...]

Korona a lockdown

14.02.2021

Korona vírus a lockdown. Musím reagovať na jeden čerstvý článok ohľadne korona vírusu. Absolútne súhlasím s tým,aby sa lyžiarske strediská otvorili. Nemá zmysel zakazovať voľnočasové aktivity najmä tie v prírode. V lyžiarskych strediskách by sa kľudne mohli robiť čerstvé testy a tí ľudia,ktorí sú negatívny,mohli by ísť na svah. Nie je to celé o [...]

Ginkgo Biloba a jeho divné účinky

19.11.2019

Fakt si po terajšom prečítaní účinkov Ginka neviem predstaviť ,čo mi navodilo pocit stavu pred smrťou. Pred rokmi som odpadol v noci v meste,štyri krát po sebe. Lekári v nemocnici mi na nič neprišli,diagnóza žiadna.V nemocnici som síce preležal 18 dní.A potom to prišlo znova,pocit úzkosti a samoty. Neviem prečo,uvaril som si čaj z Ginka ,a potom to na mňa zase [...]

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

KDH namieta zmenu rozhodnutia o nemocnici Rázsochy, chce odvolať Dolinkovú

26.04.2024 16:34

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Najvyšší súd NS

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 57316x
Priemerná čítanosť článkov: 4776x

Autor blogu