Založ si blog

Ginkgo Biloba a jeho divné účinky

Fakt si po terajšom prečítaní účinkov Ginka neviem predstaviť ,čo mi navodilo pocit stavu pred smrťou.

Pred rokmi som odpadol v noci v meste,štyri krát po sebe.

Lekári v nemocnici mi na nič neprišli,diagnóza žiadna.V nemocnici som síce preležal 18 dní.A potom to prišlo znova,pocit úzkosti a samoty.

Neviem prečo,uvaril som si čaj z Ginka ,a potom to na mňa zase prišlo,strach pred smrťou.

Vrátilo mi to späť strach spred pár rokov.

Nie je stále účinok ako účinok,v tomto prípade mi to ako liečivý čaj nepripadalo.

Chýba mi zo Života mnoho vecí,ale Ginko mi s tým určite nepomohlo…

Pripadal som si,ako keby som bol pod vplyvom halucinogénu.

Sčítanie obyvateľov a údaje odovzdané pri testovaniach

16.02.2021

Sčítanie obyvateľstva nemá zmysel. Sčítanie obyvateľstva versus odovzdanie osobných údajov pri korona (Cvid-19) testoch To už fakt tu majú ľudí úplne za cvokov. Akým právom sa pri sčítaní obyvateľstva odoberajú údaje o narodení? To našej vláde nestačí to,že sme bez podpisu o GDPR dali svoje údaje pri testovaní na koronavírus? Prišla mi sms o tom,že môj [...]

Korona a lockdown

14.02.2021

Korona vírus a lockdown. Musím reagovať na jeden čerstvý článok ohľadne korona vírusu. Absolútne súhlasím s tým,aby sa lyžiarske strediská otvorili. Nemá zmysel zakazovať voľnočasové aktivity najmä tie v prírode. V lyžiarskych strediskách by sa kľudne mohli robiť čerstvé testy a tí ľudia,ktorí sú negatívny,mohli by ísť na svah. Nie je to celé o [...]

Kineziológia – moderné liečiteľstvo

15.11.2019

Roky som sa trápil nad nevydarenými vzťahmi a nevypovedanými pravdami.Až ma raz môj priateľ presvedčil o návšteve u liečiteľky,ktorá sa zaoberá kineziológiou. Je to zaujímavá metóda liečenia medziľudských vzťahov,ale predovšetkým seba samého. Lieči sa vodou,úprimne povedané,možno jedno sedenie ani nestačí.V mojom prípade mi to však veľmi pomohlo. Liečiteľ je [...]

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

KDH namieta zmenu rozhodnutia o nemocnici Rázsochy, chce odvolať Dolinkovú

26.04.2024 16:34, aktualizované: 17:45

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 57317x
Priemerná čítanosť článkov: 4776x

Autor blogu