Založ si blog

Kineziológia – moderné liečiteľstvo

Roky som sa trápil nad nevydarenými vzťahmi a nevypovedanými pravdami.Až ma raz môj priateľ presvedčil o návšteve u liečiteľky,ktorá sa zaoberá kineziológiou.

Je to zaujímavá metóda liečenia medziľudských vzťahov,ale predovšetkým seba samého.

Lieči sa vodou,úprimne povedané,možno jedno sedenie ani nestačí.V mojom prípade mi to však veľmi pomohlo.

Liečiteľ je profesionál ,táto metóda je osvedčená a funguje.Bol som hlboko zranený na duši.Všetko to pochádzalo ešte z detstva.

Pani mi kládla otázky,pri tom som pil vodu,a sledovala ma.Vrátila ma do minulosti,kde sa mi stali jazvy na duši.

Musel som každému odpustiť no najmä sebe a vážiť si viac seba ako hodnotného človeka.

S tým som mal roky problémy.

Všetky pocity a viny mi vytiekli z tela cez slzy.

Ako by ma lepšie poznali ako ja sám seba.

Liečiteľka mi moc pomohla.

Po tomto sedení sa začali diať veci.

Znova som stretával ľudí,ktorí mi predtým ubližovali.

Tentoraz sa však správali úplne inak,akoby sa nič ani nestalo.

Slová a odpúšťanie majú skutočne veľký význam v živote.

Odporúčam každému,kto má pocit,že by chcel vyliečiť svoju minulosť.

 

 

Sčítanie obyvateľov a údaje odovzdané pri testovaniach

16.02.2021

Sčítanie obyvateľstva nemá zmysel. Sčítanie obyvateľstva versus odovzdanie osobných údajov pri korona (Cvid-19) testoch To už fakt tu majú ľudí úplne za cvokov. Akým právom sa pri sčítaní obyvateľstva odoberajú údaje o narodení? To našej vláde nestačí to,že sme bez podpisu o GDPR dali svoje údaje pri testovaní na koronavírus? Prišla mi sms o tom,že môj [...]

Korona a lockdown

14.02.2021

Korona vírus a lockdown. Musím reagovať na jeden čerstvý článok ohľadne korona vírusu. Absolútne súhlasím s tým,aby sa lyžiarske strediská otvorili. Nemá zmysel zakazovať voľnočasové aktivity najmä tie v prírode. V lyžiarskych strediskách by sa kľudne mohli robiť čerstvé testy a tí ľudia,ktorí sú negatívny,mohli by ísť na svah. Nie je to celé o [...]

Ginkgo Biloba a jeho divné účinky

19.11.2019

Fakt si po terajšom prečítaní účinkov Ginka neviem predstaviť ,čo mi navodilo pocit stavu pred smrťou. Pred rokmi som odpadol v noci v meste,štyri krát po sebe. Lekári v nemocnici mi na nič neprišli,diagnóza žiadna.V nemocnici som síce preležal 18 dní.A potom to prišlo znova,pocit úzkosti a samoty. Neviem prečo,uvaril som si čaj z Ginka ,a potom to na mňa zase [...]

Vuong Dinh Hue

Komunista dobrovoľne odstúpil z postu šéfa parlamentu. Hue „porušil stanovy strany“

26.04.2024 15:02

Vuong Dinh Hue je ďalším popredným vietnamským činiteľom, ktorý prišiel o funkciu v rámci prebiehajúcej protikorupčnej kampane.

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 57314x
Priemerná čítanosť článkov: 4776x

Autor blogu